Мотор Січ, АТ

Мотор Січ, АТ

     Біографія підприємства почалась в 1907 році. До грудня 1915 року на ньому виготовляли сільськогосподарські механізми та…

Контактна особа: Сергій
Телефон: (061) 720-40-07, (061) 720-49-72, (061) 720-48-03
Email: ortnp.vtd@motorsich.com
Веб сайт: www.motorsich.com
Адреса: 69068, Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 15

     Біографія підприємства почалась в 1907 році. До грудня 1915 року на ньому виготовляли сільськогосподарські механізми та інструменти, виконували різні види механічної обробки, відливали чавун і мідь. У грудні 1915 року акціонерне товариство «Дюфлон, Костянтинович і К °» («Дека») викупило завод і змінило профіль його виробничої діяльності.
     У листопаді 1916 р. був зібраний перший шестициліндровий двигун рідинного охолодження «Дека» М-100. З цього часу на заводі освоїли виробництво і тривалий час випускали широку гаму поршневих двигунів: М-6, М-11, М-22, М-85, М-86, М-87, М-88, АШ-82ФН, АШ- 62ИР, які не поступались, а в ряді випадків перевершували кращі світові аналоги того часу.
     У 1953 р. на заводі почали виготовляти реактивні двигуни РД-45, РД-500, що поклали початок наступу ери газотурбінних двигунів. Представниками нового покоління з'явилися турбогвинтові двигуни АІ-20 (1957 р.) і АІ-24 (1962 р.) конструкції А.Г. Івченко, різні модифікації яких експлуатуються до нашого часу.
     У 1967 р. на заводі почалось освоєння виробництва двоконтурних  турбореактивних двигунів і послідовно були запущені в серію двигуни АІ-25, АІ-25ТЛ, Д-36, Д-18Т, Д-436Т1/ТП. Газотурбінні турбовальні двигуни сімейств ТВЗ-117, ВК-1500, ВК-2500 разом з Д-136 піднімають у небо вертольоти з марками «Мі», «Ка».
     У 1995 р. підприємство перетворено у відкрите акціонерне товариство «Мотор Січ». В даний час на підприємстві ведеться інтенсивна підготовка до серійного виробництва авіаційних двигунів Д-27, АІ-22, АІ-222, ВК-1500, АІ-450, Д-36 сер. 4А, Д-436-148, АІ-25ТЛШ для літаків Ан-70, Ту-324, Як-48, Як-130, L-159, Ан-3, Ан-38, Бе-132МК, Ан-74ТК-300, Ан-148, вертольота Ка-226, а також для переоснащення знаходяться в експлуатації Ан-2, Мі-2, L-39.